Wednesday, July 22, 2009

Jalan-jalan

Hari ni 22hb maknanya arini ari yang ke-45 dalam tempoh berpantang..Tapi rasa dah macam tak pantang dah..biasala bila badan dah rasa sihat.

Masa aku menaip ni aku dah sampai kat Kuale umah adik aku..So kat sini bolehla aku melepaskan rindu ngadap blog aku yang dah lama bersarang..Banyak bende yang aku nak citer sebenarnya tapi bila ngadp pc tak tau lak apa yang nak diceritalkan dulu.

Huhu...letih plak bila memikirkan lagi berapa hari jer aku nak emulakan hidup baru bersama anak2 ku..Cemana la gayanya aku nak handle diorang berdua..Kat kampung ader mak ayah yang boleh tengok2 kan diorang ni..Tambah si Wafi yang makin hari banyak benda yang dia belajar..Sakit pale bila ingat..

Sebelum kuar umah tadi sempat gakla posing sesikit..takdela posing mana pun..

Gambar 3 beranak





Close up Iman d' latest


okla nantila sambung plak..kitorang nak p Tepen lak ..pi umah adik aku Alang..Nak p nganto buah-buah yang di petik fresh dari kebun tadi..chewah..apa punya ayat

1 comments:

cikin said...

wahhhhh... comeinyer iman..:):):) btulla.. cm muker wafiy..;)

Selamat Datang