Tuesday, September 1, 2009

Yeah..Ateh datang

Ari Sabtu lepas Ateh(mak sedara aku) datang..Lepas gak rindu. Bukan apa dah lama tak p umah dia. Bukan tak mo pegi tapi yerla aku kan baru jer balik berpantang..Last aku g umah dia pun masa tu aku pegnen 5 bulan tak silap.

So masa dia kat umah aku masa ni la aku lepaskan gian makan masakan dia..Ateh ni memang pandai masak, tambah kalau pekena masak lemak cili api dia..huhu berasap..Mau bertambah nasik 2 3 kali. Tapi sayang lupa lak nak snap gambo ..Aku rela turun naik p beli barang nak masak padahal kalau ikutkan aku ni kalau dah ada kat umah memang malas nak turun beli barang.

Antara menu berbuka (Sabtu)
1) Masak lemak Cili Api Ikan Keli ( ni aku yang request)
2) Sotong Masak Kicap ( asben aku yang request)
3) Kuih Lompat Tikam ( kalau kat kg aku panggil Som-som jer)
4) Mee goreng

Makan sampai terlupa kat Iman..Sorry Iman ibu kempunan sangat nak makan sampai lupa Kat Iman..Sian anak Ibu..(lupa yang aku ni BF)heheh.
Aku bukan apa selalu masak cincai2 jer(ari cuti)..tambah ada plak anak kecik..kalau ari keje beli juadah kat PARAM jer.. sian kat ex tunang aku.So bila dapat plak Ateh masak aritu aku pulun la...

Ahad
Along plak datang umah..nama jer kitorang dok umah dekat2 tapi jarang jumpa..Dulu aku ghajin gak p umah dia sambil2 amik Wafi..Tapi sekarang dah kurang sejak ada Iman..Kalau balik dari umah pengasuh terus balik umah.

Sempat gakla snap gambo derang berdua..Huhu besar gak anak aku Iman ni yer..Tapi memang tembam pun. Nampak sebaya jer diorang berdua padahal si Zulaikha ni dah 5bulan ++ , Iman plak baru nak masuk 3 bulan..

Muka kitorang sama tak??

Budaks sepet

0 comments:

Selamat Datang