Tuesday, November 24, 2009

Penangan Fire Drill

Akibatnya arini aku jalan terhenjut-henjut. Mana taknya turun tangga tingkat 32 sampai LG..
Taun2 sudah penah gak rasa tapi masa tu aku kat tingkat 17.Itupun dah keto2 kaki nikan plak tingkat 32. Ditambah plak saiz badan aku yang gebu2 ni .

Kalau ikut hati nak mc jer tapi kenangkan kalau semua orang pk cam aku alamatnya tiap kali lepas fire drill , Mnara TM ni sunyi sepi..Ate semuanya MC..tak gitu..heheh

Tapi mmg sakit btulla kaki aku arini.Semalam bleh lagi rilek2.Tak rasa apa2 pun..Tapi pagi tadi bangun pagi sakit giler..azab..

Dahla pagi ni aku naik train..Jalan cam siput dah rasanya. Kena hantar budak berdua kat umah BS lagi..Dahla different blok..Nak nangis jer rasa dengan belakang kendong beg BP kesayangan aku + coller beg (aku guna spectra 2 yang saiznya bleh tahan besonyer). Depan plak dukung my doter yang beratnya almost 8kg..tu tak masuk lagi hbag yang dikepit kat tiak..Bercinta nak sampai umah BS. nasib baik beg baju derang si wafi yang kendongkan( mood baik). Time kasih Wafi.

Tu satu hal, dari umah aku ke stesen LRT mmg kaya dengan tangga..Aduhhh rasa nak terduduk rasanya..Jalan ala2 siput lambat la nak sampai aku tak tahan sangat tepon akak opismate bagitau sampai lambat..Sbb aku tak larat nak jalan laju2..Dah alang lambat, lambat terus jerla..Dahla dalam trainjangan harap dapat duduk nak nak plak nak kena tukar naik putra plak..

Sampai opis dah pukul 9.00..hehe nak wat cemana..KAKI AKU SAKIT

0 comments:

Selamat Datang