Monday, November 8, 2010

Banyak Keje

Hari ni baru start keje..smalam aku coti disebabkan aku tak larat betul nak berjalan...Rasa sebulan ni macam lambat je nak berlalu..Sekarang aku dah 32wks..tapi jalan dah terkedek-kedek.
Sabtu lepas sempatla aku tengok n kemas sikit baju derang lama2..kumpulkan satu tempat utk aku basuh dan let go pada baby baru..sian baby baru tapi kena pakai baju2 2nd hand..Takpe baby nanti kalau ibu rasa sihat sikit ibu gi soping baju adik yer. Lambat betul persiapan ku kali ni..Masa dan keadaan yang tak mengizinkan. tak yah cakap persiapan baby..Ibu punya pun takde lagi..
Tengokla pasni kena buat gak check list ..Kalau dulu2 7 bulan dah siap barang2 yang spare masuk keta..Sekarang? tragis betul, tinggal berapa minggu lagi tapi satu apa pun takde lagi..huhuhu
macam biasa seperti dulu2 aku bersalin dekat hukm gak..yelah hospital tu pun dekat je dengan umah aku..15/11 ni start checkup kat HUKM..at least aku kena spare gak beg ni kang tetiba kena warded jenuh...haru biru jadiknya..Arap2 semuanya ok..

0 comments:

Selamat Datang