Wednesday, November 10, 2010

Penat

Minggu ni dah 2 hari ku tak datang je..asik mc jer..

Dalam minggu ni keadaan amatlah tak mengizinkan..rasa berat nau kaki ni nak melangkah..sabtu lepas ntah mana silapnya tetiba plak ku tak leh nak jalan.Bila nak jalan punyala azab rasanya..terpaksa pegang2 dinding..mujurla nak jadi citer kakak ipar aku datang dengan mak mertua ku sekali..tujuan asalnya nak nganto barang2 yang en somi tumpang.

Arini ku mc lagi..Actually mc ni ku dapat petang semalam.Mujur gak dr bagi..mmg aku sakit betul nak jalan la ni..tu pun nasib baik mak mertua ada betulkan sikit kedudukan perut ni sabyu lepas kalau tak rasanya berderet gakla aku mc minggu ni. Tambahan pulak pegnen kali ni ni ku dah takde "supir" yang nak anto pegi balik keje.Dengar dek en somi kata dia supir marah plak nanti.

Pagi2 ku dah ada kat HUKM.Actually arini Iman ada follow up kat sana..lepas dia warded dulu dia kena follow up setiap 3 bulan..mujurla dr kata dah nampak ada pkembangan baik so dr dah kurangkan puff dalam sehari..kalau dulu 2x sekarang dr dh turunkan dosnya..Kali ni awal2 dah mintak kat en somi temankan sama, bukan apa biasala kalau gi spital yang bayonya tak seberapa mmg jenuhla nak menunggu turn..Aku plak dengan boyot2 ni dah tak mampu nak mengejar anak dara sorang tu..apapun mekasih yer bang.Nak dekat pkl 2 baru abis..

Nak jadik plak citer..aku boleh plak tertinggal kunci kat umah ..hoho..nak bagitau en somi dia dah p keje..mana nyer ada masa nak balik semuala semata2 nak antar kunci kat aku..so aku tumpang jap kat umah baby sittter.Nama pun aku yang salah so akula terpaksa berkorban gi ke tmpat keje en somi amik kunci..naik apa? naik tren la..hohhohoo..

Mujurla en somi tunggu kat stesen ampang so tak delah jauh sangat ku nak menapak..tapi sempat gakla dengar dia membebel..Nak tanak kena dengar gakla..sapa soh aku careless..lagipun bukan sekali aku tertinggal kunci kat umah..so mmg patut la kena..

So buat masa ni kudah sampai umah entah apa angin aku terus bukak pc terus menaip blog ni..Tadi kata penat..orang penat gi rehat tapi aku balik wat keje lain plak..Entahla aku sendirik pun tak paham..hahahah

Satgila aku g amik anak2 dah siap keje bagai baru nak g amik ... boleh plak macam tu

Tetiba rasa tendangan maut dari budak dalam peyut ni..maknanya aku kena benti sekarang...

Arap2 esok aku kembali ke opis seperti biasa..

0 comments:

Selamat Datang