Friday, March 13, 2009

Gemuknya aku

Sekarang aku dah 27 weeks ++. Sekejapnya rasa masa berlalu. Badan aku pun dah membesar dengan jayanya..gemuknya aku..huhhuhu..
Actually ku baru jer balik dari checkup. Checkup kat bawah ni jer( menara)Alhamdulillah semuanya ok.
BP : 110/80
urine : ok
Baby : ok
Gender : Maybe Gal ( dah 2 kali dr cakap..tak kisahla asalkan sihat)
Uri : Alhamdulillah Uri aku dah naik
Berat : Kali ni berat aku turun plak..tak taula pesal tapi bila dr cakap berat baby ok should be ok la takde la aku riso sangat( berat aku tak naik pun takpe asal berat baby naik..huhuhu coz berat aku mmg dah berat bangat pon..Kalau time Wafi dulu aku dah bersalin pon masa berat cenggini..ekekeek).
So Sekarang aku tengah tunggu next checkup kat HUKM plak.16/3/09 ni.
Harapnya semua result tadi tak berubah..semuanya ok.Moga kali ni dipermudahkan..AMIN
Ni masa aku 26 wks ...Waqduh gemuknya aku.. membesar bagai johan

En Somi aku kata aku pakai baju jenis kebenda cenggini..Bra kat luar..Cam siot jer dia ngata aku.



4 comments:

♥ Mrs. C ♥ said...

takde gumuk nyer.. orang ngandung kan memang chomell...

cikin said...

hahaha... hampeh tulla.. ade ke ckp bra kat lua.. ckp kat hubby ct, tu pesen terkini tau..:P

ijat said...

aah la ded.. aku pon mcm pelik je baju ko nie... :p

bedah125 said...

Itu la pasal masa beli tak perasan pon ..
masa dah pakai barula en somi ku tego..dia tu mmg alert bab2 kat situ (poyos).
Actually kalau pakai tudung elok2 tak nampak pun..ketara sangat sebab aku selempang je tudung sbb aku pun tak tau mana pegi kerongsang aku menghilangkan diri..heheheh

Selamat Datang