Thursday, March 12, 2009

Gamat

Hari ni aku g keje cam biasa. Cuma aku tak bawa k wafi umah pengasuh. Kalau ikutkan memang aku nak jer nganto bebudak kat umah 'mama' tapi dah mak aku kata tak yah.Katanya sunyi plak nanti dia dok sensorang..aku bukan apa aku dah masak sangat dengan perangai anak aku. Tambah lagi dengan 2 orang anak buah aku..Makin gamatla jadiknya..Aku pun tak taula cemana la 'mama' derang leh handle diorang ni.Aku sian gak kat mak aku..dia bukannya sihat sangat..mmg tak rehatla kalau derang bertiga ader kat umah .


Balik je keje..dari luar aku dah dengar gamat sora budak bertiga. Rupanya rumah aku dah macam hape dek dikerjakan dek budak bertiga..Tapi tak salah diorang biasala bebudak..aku dulu pun macam tu jugak ..kan mak..hehehe



Tengok susah payah mengayuh..hhehehe

Ni la budak tiga beradik ..Mak ayah lain2 :). Semuanya tak berbaju baru lepas mandi.

Masa ni tengah bersiap nak pergi tengok Along kat spital. Tengokla betapa mesranya budak berdua tu. Tu kalau time tengah syok main tapi kalau time gaduh huhuhu "ko talak aku ..aku tolak hang " la jadik nya. Anak aku tu mmg suka senyum over2. Abaikan umah aku yang macam tongkang pecah.

4 comments:

cikin said...

haha.. takdela cm tongkang pesah pun..:P:P psst.. ct, anak kak long ct yg gurl tu xsegan ke.. hehehhhhh..:P:P

ijat said...

eh, sama ka kosi kita ded... :)

bedah125 said...

shikin..
Itu baru pandangan satu sudut..sudut lain tak tengok lagi
anak buah ct yang sorang tu mmg tak reti lagi malu..selalu usik dia.

bedah125 said...

mak ndak..

samala tu.benda yangs ama cuma kedai lain2 jer.beli pun yang morahan

Selamat Datang