Thursday, October 8, 2009

Iman

Iman


Anak ibu dah besar..Masa aku menaip ni Iman Baru masuk 4 bulan

Lahir -2.9kg
Checkup 1 bulan - 4.3 kg
Checkup 2 bulan - 5.1 kg
Checkup 3 bulan - Berat 6.5kg
Checkup 4 bulan ( semalam) - Berat 6.7kg

Tak kisahla berat berapa pun asalkan anak Ibu sihat.Dan sehingga sekarang aku masih lagi berjaya menyusukan Iman.Aku sentiasa berdoa dapat susukan Iman selama yang boleh.
Aku perasan badan dia macam dah susut sikit..Sebab malam dia dah kurang menyusu..Gara2 batuk selsema..Lemas agaknya..Moga anak Ibu cepat sembuh..Amin

Progress :
--> Suka sangat senyum..pantang nampak orang senyum jer
--> Dah keras kepala..
--> Dah mula berpusing-pusing+melonjak...dah tak boleh tinggal sorang2 atas katil
--> Tak pandai menerap lagi..boleh ngiring jer.. tapi yang kelakar kalau time nak menyusu sambil baring . Bila nampak jer ibu selak jer baju atomatik dia akan ngiringkan badan dia sambil senyum2..pandai anak ibu ni...
--> dah pandai takut makan ubat..masa sua jer shrink dia tutup mulut rapat2..kalau masuk dia akan juih keluar..huhu macam abang nyer jugak tapi ni budak tecit lagi sudah pandai..
--> Dah mula pandai pegang kaki..pegang tak per jangan isap k..lambat lagi nak dapat adik..hohooh

Iman tak nerap lagi tapi saja aku terapkan dia..dah terkial2 aku negok dia nak terbalikkan badan dia tapi tak lepas2.Sebenarnya elok jer tegap masa aku menerapkan dia..Tapi dah lama baru aku tingat nak snap gambo dia..tu yang nampak menyeget pale dia..dah lenguh gamaknyer..hehehe


Dah nak tumbang

Lega...
Tayang apa tu Iman

2 comments:

Syima ~Mama Kyra~ said...

Iman dah nmpk muka mcm ayah dia laa.. :D

Chayook!! nnt cuba lagi niarap ye!

bedah125 said...

Ye ker...
Jangan garang macam ayah dia sudah....ekekeke..

p/s en somi jangan marah yer

Selamat Datang