Thursday, October 8, 2009

Wedding Cik Cikin

Akhirnya dapat jugak aku menghadirkan diri aku kat Majlis Perkahwinan cik cikin..Aku memang dah lama plan nak pegi wedding cik cikin ni selepas wedding adik seopis dengan ku si Zulia aku tak dapat pegi..Ni semua gara2 anak tak sihat..Yer lah kita cuma merancang tapi semua tu kuasa tuhan..

Mulanya memang dah tak jadik pegi pun, memandangkan kesihatan Iman yang tak mengizinkan. Puas jugakla pujuk en somi..Akhirnya dia bagi jugak..Sian agaknya kat aku..tu pun selepas dia pertimbangkan beberapa faktor antaranya buat kad dewan so takdela kena berpanas..Siap bersyarat lagi tak leh lama2. tak kisahla asalkan dapat pegi..Huhu ..

Terima kasih yer bang...Cik Cikin ni dah lama mengajak dari dia tak tunang lagi...lagipun kawan baik...

Iman, Iman budak baik ...tak banyak ragam masa kat sana, means Iman merestui ibu pegi Wedding kawan Ibu ..love you..:)

Cikin...sorryla aritu takleh nak dok lama2 sbb Iman tak berapa sihat..kalau tak mana pengantin berposing kat situla aku mengejoinkan diri..hehehe..

Ramai gak jumpa staff2 TM..cuma Pn Zulia + Pn Ana tak dapat gak nk jumpa..Cantik pasangan pengantin. Sama cantik..dedua comey jer..Pelamin n decoration kat dewan cantik sangat.. Layanan pun ok.gift pun ok..kiranya tak sia2 cik cikin plan awal2.Well prepared.Kuih bahulu tu memang sedap..So tak heranlah si Wafi belasah sampai 5 ketol..huhuu dia sorang jer yang bantai

Sebelum terlupa tu pada cik cikin..opss Puan cikin + En Jonid.

Selamat Pengantin Baru...Moga berbahagia ke akhir hayat...Amin

pssst..cikin cepat jemaah sama-sama dengan Zulia..rapat kan Sofffff..hehehe

Satu gambar jer yang sempat snap dengan pengantin

Gambar 3 beranak.. Anak Ibu dah bangun sebelum tu tdo jer..
Wafi ni spoil betul la...tayang lidah merah minum sirap ekk..hehhe
Tayang gigi plak....Gambo model yang sama post Wafi jer berubah.heheh
ni kad jemputan cik cikin

Kalau dah ader good news nanti jangan lupa war-warkan yer.. :)

0 comments:

Selamat Datang