Monday, December 28, 2009

Aduhai

Baru lepas call 'mama' tanya kan keadaan Iman.
Arini aku cuma antar 3 botol susu je dengan 2 tupperware (cupcake) nasik dengan biskut. 'Mama' cakap Iman mengamuk2 arini...huhuhu..Tak cukup susu. Nasik tak mo makan padahal kat umah semalam elok jer semangkuk dia abiskan.

Ni semua salah ibu...Ibu tak sempat nak mengepam..Weekend tdo kat umah kakak ipar kat Ampang.Aku bagi direct jer masa cuti.Susu aku plak selalu bila pam pagi2 dapatla 2 botol tapi kali ni cuma satu botol jer.Mungkin sbb aku nak period.Yelah aku dapat pam pun lepas susukan Iman..Berapa sangatlah balance yang tinggal.yang aku perasan selalu lepas susukan Iman kalau pam dapatla dalam 3oz untuk sebelah B.Kali ni 1/2 oz jer tu pun lepas 15min.
B sebelah kiri tak yah cakapla outputnya mmg kurang memberangsangkan..antara 1-2 oz saja..
Iman lak lately berkepit jer..mmg tak sempat aku nak mengepam..lepas abis sebelah , sebelah lagi ..Akibatnya arini la..
Harini plak...huhu pagi tadi cuma dapat 4oz dah pun selamat hantar kat baby sitter..tengahari tadi cuma dapat 6oz. petang ni harap2 banyakla sikit...tapi kalau ada pun maybe baru dapat 3 botol saje... :(
Gayanya malam ni aku kena bangun malam untuk tambahkan sessi mengepam, kalau tak mana cukup untuk aku antar kat umah bs esok...
Ya Allah bantulah hambamu ini.....



0 comments:

Selamat Datang