Monday, April 20, 2009

Hari ini dan Semalam

Aku baru jer balik dari Finance submit payment..Aii cepat benar penatnya macamla jauh beno aku menapak..takpe exercise..Mood aku skrang ni masih lagi terkawal...sambil aku wat keje sambil aku layan blog..wat karangan semantara aku tengah rajin..kalau dah datang angin malas memang teramatlah malas..

Smalam kononnya nak makan kat luar, entahla aku tiap kali pegnen ader jer yang tingin nak makan.Makan tak beria sangat cuma tingin tu jer lebih.Masa dalam perjalanan balik aku bagitau kat asben aku yang tingin benar aku nak makan kat Pizza Hut,alah kannyer yang mahal cuma set promotion yang RM7.90 tu jer..Asben aku kat aku ni tak abis2 ingat makan jer.. Dah nak buat cemana aku kali ni memang tak gemar sangat makan nasik..Tambah sekarang cepat benarnya loyanya datang takleh makan terlebih sikit mulala nak terkeluar balik.Dalam tak sampai 10 minit aku boleh plak request nak makan sizzling mee. Teruknya aku ni..Last2 satu pun tak pergi katanya makan kat Kg Baru jer sambil tu dia nak isi NGV..Tak kisahla katanya lepas Maghrib..

Lepas Maghrib da bersiap bagai.. Masa On d way isi gas tetiba asben aku kata tak tak jadik..Perasaan aku ? emm macam2 ada..Aku pun sebenarnya mmg dah takde selera.yelah masa tu dah pkl 10 mlm..aku ni sejak2 dah masuk trimester ketiga ni kalau lewat2 mmg dah takde selera nak makan even lapar skalipun.Cuma aku terkilan asben aku suka tukar2 plan..Emm malasla ingat balik pasal semalam kang aku layn blues plak..aku ni skarang mmg sensitip pon..TUTUP CITER

Eh sebenarnya aku nak cakap yang aku tdo lewat smalam sbb balik lewat dari Ampang semalam..balik mandi, solat gosok baju dah pkl 1++.

Pagi2 asben aku kejutkan dia dah nak p keje katanya pas balik putrajaya nak antar p keje TUP TUP plak tetiba asben aku kata dia leh hantar sampai LRT jer..so terpaksala naik tren jer tadi, aku tau dia ader sbb tak dapat antar aku cuma masa tu aku rasa susuah nak terima alasan dia.Makin lemak plak aku ni, dulu time wafi bleh jer aku naik tren dari start pegnen sampai dah nak deliver tapi sejak pegnen kali ni dah terbiasa asben antar, kena naik tren pun dah buat muka..Terukla aku ni..tak reti bersyukur..BUKAN APA AKU MMG SAKIT NAK JALAN bukan sengaja sbb kalau naik tren mmg takdenye nak nerasa duduk2 ni.. Takpela sabr...sabar...

1 comments:

♥ Mrs. C ♥ said...

ehm... luahan perasaan.. sabor je la Igha.. dugaan tu, biase la tu, time pegnen emosi sket...

Selamat Datang